Mumbai om 12 uur 's nachts - Reisverslag uit Bombay, India van Nicole - WaarBenJij.nu Mumbai om 12 uur 's nachts - Reisverslag uit Bombay, India van Nicole - WaarBenJij.nu

Mumbai om 12 uur 's nachts

Door: Nicole

Blijf op de hoogte en volg Nicole

06 April 2016 | India, Bombay

Hoi iedereen,
Weer een nieuwe reis, dus ik dacht laat ik die pagina nog eens afstoffen. Ook vooral omdat de website waar ik een blog wilde gaan bijhouden het hier niet doet, gaat ie het wel doen, dan laat ik het weten.

Dinsdag 11.20 vertrok ons vliegtuig naar Mumbai vanaf Schiphol. Ik was wel benieuwd naar de nieuwe manier van scannen, je krijgt nu een full body scan maar dan gratis. Werkt heel snel en efficiënt, naar het blijkt. Gelukkig is de zijn de mensen in Nederland bij de douane supervriendelijk.

Toen het tijd was om aan boord te gaan, liepen we naar de gate waar toen we er aan kwamen, geen rij stond! En nog beter, het vliegtuig zat ongeveer voor een vijde, een kwart vol, wat betekent dat we lekker veel ruimte hadden.

De 8 uur heb ik besteed aan slapen, film kijken, hindi leren, en een paar korte filmpjes over (disruptive) innovations. Toen we zo rond 23.45 aankwamen op mumbai duurde het wat langer om door de douane te geraken, want we hadden geen formuliertje ingevuld (mijn schuld). De prepaid taxi moest even zoeken naar ons hostel, maar uiteindelijk hebben we het gevonden.

Vandaag zijn er hier en daar nog mensen aangekomen, om ons gezelschap van 6 voor de komende dagen compleet te maken. Ons plan voor de komende dagen ziet er als volgt uit nu:
- morgen naar het national park
- vrijdag naar coloba, 'the gateway to india'
- zaterdag richting ergens anders, waarschijnlijk naar Goa, maar misschien met tussenstops.
- alle overige vrije uren, het afmaken van ons project voor foundations voor de deadline vrijdag :D

Groetjes!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nicole

Actief sinds 07 April 2011
Verslag gelezen: 110
Totaal aantal bezoekers 13846

Voorgaande reizen:

05 April 2016 - 04 Mei 2016

Symposium in India

16 April 2011 - 13 Augustus 2011

Stage in Bordeaux

Landen bezocht: