#urbancafeindia - Reisverslag uit Panaji, India van Nicole - WaarBenJij.nu #urbancafeindia - Reisverslag uit Panaji, India van Nicole - WaarBenJij.nu

#urbancafeindia

Door: Nicole

Blijf op de hoogte en volg Nicole

15 April 2016 | India, Panaji

Een kleine update vanuit Goa. We zitten nu dichtbij old Goa en het is geweldig om hier de Portugese invloeden te zien, de gebouwen zijn prachtig. We zien ze vooral uit het raam, tijdens studiesessies, maar we gaan er ook op uit.
Zo hebben we de laatste dagen in het Zostel hostel gezeten aan Calangute beach, met het strand op loopafstand en alles strandtentjes hebben wifi. Een van de strandtenteigenaren vertelde me dat er nu vooral Russen zijn en het viel me daarna pas op dat heel veel winkels ook adverteren in het Russisch en ieder restaurant heeft ook wel Russische menu's.
Naar Goa zijn we met de nachttrein gegaan, wat nog best wel spannend was de dag ervoor, omdat toen eigenlijk iedereen ziek werd. Voor mij was het gelukkig die avond al weer over.
Mumbai was een geweldige ervaring, risksha's, locale trein, nachttrein, de stad, maar het is heerlijk om nu bij te komen in een rustiger gebied. We zitten nu in The Hostel Crowd, wat een heel westers, maar prachtig hostel is. Het is ook een koffiebar, wat best apart is om uit je slaapkamer in het restaurant te stappen, maar ze hebben wel heerlijke koffie!

Gisteren werd er tot onze schrik een vrouw aangereden, waarschijnlijk, we hebben het niet gezien, voor ons hostel. De rest vond haar met een bloedende hoofdwond. Gelukkig was de ambulance er razendsnel en ook de politie kwam daarna onderzoek doen.

Morgen vertrekken we naar Mangalore voor het symposium. Dat is ongeveer nog zo'n 4-5 uur reizen en daar zullen we de komende twee weken verblijven. Het plan is om morgenochtend nog een plantage voor specerijen te bezoeken en vanavond de locale maar zeer grote vrijdagsmarkt.